תכנון מוצרי פלסטיק

תכנון מוצרי פלסטיק

עיצוב ותכנון מוצרי פלסטיק מוצלח במיוחד

פלסטיק מהווה חומר גלם בסיסי לייצור מוצרים בזכות קלות עיבודו, עמידותו ומחירו הזול. יחד עם זאת, בכדי לזכות מוצרי פלסטיק איכותיים יש חשיבות רבה לעיצוב ותכנון הייצור. בחברת ביקונדקט מתמחים בעיצוב ותכנון מוצרי פלסטיק בעזרת צוות מיומן של מהנדסים ומעצבי מסחר ותעשייה, שילוו את הפרויקט כבר משלבי תכנון ראשוניים, דרך בניית אב טיפוס ועד לליווי הליכי ייצור המוני.

מתמחים בתכנון של מוצרי פלסטיק

חברתנו מחזיקה בניסיון מעשי עשיר בעיצוב ותכנון של מוצרי פלסטיק עבור קשת רחבה של גורמים במשק, לרבות ארגוני בטחון, תעשיות הייטק, תעשיות אלקטרוניקה וחשמל, תעשייה רפואית, מפעלי חקלאות ועוד. הניסיון מתבטא בתכנון ועיצוב של מוצרים פלסטיק עם רמה גבוהה של התאמתם להזרקה  נכונה ומהירה ובהתאם לדרישות תקן בינלאומיות מחמירות. בנוסף, יש לנו קשרי עבודה ושותפות עם יצרנים שונים בסין שנבחרו בקפידה מבחינת אמינות ודיסקרטיות, בדגש על כל  הקשור לאבטחת מידע, יציבות כלכלית, איכות ייצור ויכולות עמידה בלוחות זמנים. קשרים אלו מאפשרים תכנון נכון של מוצרי פלסטיק עם הליך מדויק ומהיר של תמחור, באופן המבטיח יחסי עלות כדאיים, במחיר נמוך של ייצור לצד איכות ייצור כמה שיותר גבוהה.

שיקולים בעיצוב ותכנון המוצר

לחברתנו יש את היכולות לתכנן מוצרי פלסטיק מרעיון בסיסי על הנייר. רעיון זה עובר הליך ייעול של התאמת המוצר לשוק לצד התאמה למגבלות תכנון, ומתוך שיקולי עלות פיתוח וייצור ומחיר המוצר הסופי. בין היתר בתכנון ועיצוב מוצרי פלסטיק אנו בוחנים את כל עלויות שרשרת הייצור ושרשרת האספקה, עם בדיקת עלויות חומרי גלם וייצור החוסך בעלויות הרכבה, וכן תכנון אריזות חסכוניות ואטרקטיביות המתאימות לצרכי אחסון ושינוע חכם כמו כן אנו שמים דגש על חזות אסטטית של מוצרי הפלסטיק עם מראה מצודד ועכשווי, מותאם למאפייני קהל היעד, הניכר בכל פרטי המוצר לרבות המרקם והגוון שלו. בנוסף, בכדי להבטיח את הצלחת המוצר הסופי, הליך תכנונו כולל בניית אב טיפוס שבודק את המוצר המתקבל ומבטיח קבלת מוצר סופי שלם ונטול ליקויים. כמו כן, בהתאם למוצר המתוכנן נחליט על אמצעי ייצור וטכנולוגיות מתאימים.

תכנון מוצרי פלסטיק בהזרקה עם תבניות

אנו מתכננים מוצרי פלסטיק עם שיטות ייצור שונות, לרבות תכנון של מוצרי פלסטיק בהזרקה עם תבניות, התאמת מספר המובלעות (Cavities) לאצוות הייצור ולווי שלם לכל אורך הליך התכנון. התבניות מתוכננות בדיוק מרבי עם התאמה לכמויות ייצור נדרשות ומתוך בחינה של סוג הפלסטיק ממנו עשוי המוצר, רמת דיוק נדרשת, הרכבות מכניות מתוכננות, וכמות הזרקות שיבוצעו בכל תבנית. בנוסף, אנו נדאג לתכנון נכון, איכותי ויעיל של פס ייצור בסין, עם מוצר סופי שעונה באופן שלם לייעודו ושימושיו ומותאם לשוק וקהל היעד שלו. כמו כן, הליך התכנון מאפשר לזהות מקומות בהם ניתן לייעל, לתקן ולשפר את המוצר וייצורו, ובכך להעלות את חוויית השימוש, להקטין הוצאות ולהעלות את מכירות המוצר.

לעיצוב ותכנון מוצרי פלסטיק

לעיצוב ותכנון מוצרי פלסטיק ולקבלת עוד מידע וייעוץ מקצועי בנושא, צרו קשר עם חברת Bconduct בטלפון
03-9773598 או במייל info@bconduct.com.

למידע והצעת מחיר צור עמנו קשר ונשוב אליך בהקדם

דילוג לתוכן