ייצור בוייטנאם עם חברה ותיקה ורצינית למיקסום מובילות מחיר ואייכות

חברתנו נמנית על הראשונות והמובילות בתחום ניהול הייצור בארץ, ובין היתר מפעילה מוקד בוייטנאם. מערכי הייצור שאנו מנהלים במדינה זו מספקים מענה לגורמים שונים במשק הישראלי, לרבות לענפי החקלאות, האלקטרוניקה, החשמל, ארגוני ביטחון, חברות הייטק ועוד.

באמצעות המוקד בוייטנאם אנו מקימים ומנהלים מערכי ייצור הפועלים ברמה גבוהה מאוד של מקצוענות, ומסוגלים לתת מענה לפרויקטים בדרגות שונות של מורכבות והיקפים וכל זאת כמענה להעצמת התחרותיות ומובילות מחירים. המערך מנוהל ומופעל על ידי צוות מקצועי בעל ניסיון עשיר ורב תחומי, הכולל בין היתר מהנדסים, מנהלי ייצור, מעצבים תעשייתיים, אנשי מסחר ובקרי איכות. 

מזה עשרות שנים שחברתנו מוכיחה את עצמה וידועה בגישתה המקיפה והקפדנית, המאפשרת ללקוח לשמור על שקט תעשייתי ולהתמקד בעיסוקי הליבה של חברתו. זאת, בידיעה שכל נושא הייצור בוייטנאם מצוי בידיים טובות ואמונות הפועלות למזעור סיכונים, להפחתת עלויות ולמען תוצאה איכותית, מדויקת ומיטבית.


כמה מילים על הייצור בוייטנאם

כמו מדינות אחרות במזרח אסיה, גם וייטנאם חסתה לאורך השנים תחת צילה של הכלכלה הסינית. ואולם, לאורך העשור האחרון וייטנאם מציגה שיעור צמיחה מרשים מאוד, שלפי התחזיות עתיד להפוך אותה תוך כשני עשורים לכלכלה העשרים בגודלה בעולם. אחד הגורמים לכך הוא המתיחות השוררות בין סין לארה”ב, מה שמפנה את הזרקור האמריקאי לעבר שווקי ייצור אחרים במזרח אסיה, המציעים יתרונות משמעותיים.

יש לציין כי גם הקשרים הישראליים עם ווייטנאם קיבלו תאוצה לאורך השנים האחרונות, בין היתר בזכות התרת חסמים והפחתת מכסים. בחודש אפריל 2023 חתמו ישראל ווייטנאם על הסכם סחר חופשי, הסכם שהיה קיים עד היום במזרח אסיה רק עם דרום קוריאה. ההסכם מוביל להפחתה הדדית של מוצרי ייבוא וייצור, ולהקלה ושיפור של הסחר בתחומים נוספים.

יחד עם זאת, מובן כי ייצור בווייטנאם אינו נחלתה של ישראל בלבד. החברות הגדולות בעולם, כולל מתחומי ההייטק, מעבירות בשנים האחרונות את מפעליהן אל המדינה. מספר דוגמאות נבחרות הן חברות הענק נייק, אינטל, הונדה וסמסונג. חברות אלו השכילו לזהות את היתרונות המשמעותיים של המדינה, הכוללים כוח עבודה זול ויעיל, רגולציה ומיסוי נוחים למדי, וזאת כאמור לצד מגמת עידוד הסחר החופשי והשקעות זרות. 

בד בבד עם מגמה זו, ממשלת וייטנאם מקדמת מהלכים שיסייעו לכלכלתה לעבור אל הדור התעשייתי הבא, ולהפוך אותה לאטרקטיבית עוד יותר כמרכז ייצור עולמי בתחומי הטקסטיל, הכימיקלים, המזון, הרכב, האלקטרוניקה, החשמל וכדומה.


ניסיון עשיר בייצור בווייטנאם

חברתנו פועלת מזה שנים רבות במזרח אסיה, בדגש על סין ווייטנאם, במהלכן רכשה מומחיות ייחודית בתכנון, הקמה וניהול של מערכי ייצור, ובאיתור ספקים לייצור שוטף ואספקת רכיבים. אנו מכירים היטב את הכלכלה והיכולות הוייטנאמיות, את התרבות העסקית במדינה ואת ההתנהלות הנכונה שיכולה לעשות הבדל עצום. ביכולתנו להקים במדינה זו מערכי ייצור מתכת, פלסטיק גומי, כבלים ומעגלים בכל דרגת מורכבות, בכל כמות, לכל לקוח ולכל שלבי הפרויקט: תכנון מוצר, ייצור דגמים ואבי טיפוס, ייצור חלקים וייצור המוני. 

כאמור, המוקד מנוהל על ידי מומחים מנוסים, הלוקחים את האחריות על ניהול הפרויקט לכל שלביו, בעוד הלקוח מדווח בכל עת בצורה שוטפת על ההתקדמות, ומעורב בקבלת החלטות מהותיות. אנשי המקצוע שלנו יודעים כיצד מאתרים את הספקים או המפעל הוייטנאמי שנותנים פתרונות אופטימאליים לדרישות, ועומדים בסטנדרטים המקובלים במערב מבחינת רמות ייצור, אבטחת מידע, יציבות כלכלית, זמינות וכדומה. אלו גורמים שאנו מכירים היטב את יכולותיהם לאור פרויקטים קודמים, ושיש לנו יחסי עבודה פוריים וקרובים איתם.


לייצור מוצרים בוייטנאם

 לייצור מוצרים בוייטנאם בסטנדרטים גבוהים ביותר, ולעוד מידע וייעוץ מקצועי בנושא, צרו קשר עם חברת ביקונדקט בטלפון 03-9773598 או במייל info@bconduct.com.

למידע והצעת מחיר צור עמנו קשר ונשוב אליך בהקדם

דילוג לתוכן