תכנון ועיצוב מוצר

תכנון ועיצוב מוצר

להקדיש מחשבה לתכנון ועיצוב מוצר

בחברת Bconduct מספקים כבר שנים רבות הליכי תיכנון וייצור שלמים בארץ ובסין. שירותים אלו כוללים גם מענה איכותי עבור כל צורכי תכנון ועיצוב מוצר (תכנון ופיתוח מוצרים חדשים) המבוססים על הליך מקצועי ויסודי. ההליכים עצמם מנוהלים עדי ידי צוות מובחר של מעצבי מסחר ותעשייה, מהנדסים, מנהלי מוצר ומבקרי איכות, באופן המבטיח קבלת מוצר אטרקטיבי, איכותי, יעיל וכדאי לייצור.

השפעת עיצוב ותכנון המוצר

להליך תכנון מוצר יש השפעה ישירה על עלויות ייצור ותמחור המוצר בשוק, עם יכולת לייעל ולחסוך בעלויות הפיתוח והייצור באופן מהותי. כמו כן, אופן תכנון ועיצוב המוצר גם משפיע על התאמת המוצר לקהל היעד והצלחת חדירתו ומכירותיו בשווקים מבוקשים. בנוסף, חזות המוצר משפיעה ישירות על חוויית השימוש בו והיותו נבדל ובולט ממוצרים מתחרים.

שלבים תכנון מקדימים לייצור המוני

לייצור המוני יש להגיע עם מוצר מוגמר שמתפקד כראוי, ברמת איכות גבוהה, יעיל ועמיד והכי חשוב בעלות ייצור משתלמת. ההגעה ליעד זה מתחילה בבחינת רעיון ראשוני והתאמתו לתקינה, קהל היעד שלו וצורכי ייצור. על פי נותנים אלו, הרעיון הראשוני יעוצב ויבוצעו בו שינויים, תיקונים ותוספות כל זאת במטרה ליצור חוויית שימוש כמה שיותר טובה עם התאמה של המוצר לשוק ובידולו ממתחרים, לצד תמחור נכון. כמו כן, בטרם מעבר לייצור המוני, המוצר המוגמר ייבדק על ידי בניית אב טיפוס עם מודל אמיתי שבעזרתו אפשר לבחון את חזות, איכות וביצועי המוצר הסופי. לא אחת שלב זה מאפשר לזהות בעיות במוצר ולהתאים אותו באופן אופטימלי לפס הייצור.

היבטים שיש לתת עליהם את הדעת

בגין ההשפעה הניכרת שיש לעיצוב המוצר, בעת תכנונו מושם דגש על היבטים שונים הכוללים:

  • הגדרת מטרת המוצר, לאיזה צורך הוא עונה, אילו פתרונות הוא מספק, איך משתמשים בו, ובמה הוא מיוחד מההיצע שכבר קיים בשוק.
  • אפיון קהל היעד שעבורו המוצר מיועד, גילו, מינו, מצבו הסוציואקונומי, אורח חייו וצרכיו. כמו כן קהל היעד יאופיין בהתאם למדינות העיקריות שבהן המוצר ישווק ומאפייני התרבות וצרכים של קהל היעד במקומות אלו.
  • בפיתוח מוצרים יש חשיבות רבה לכל הקשור להנדסת אנוש, עם חוויית שימוש כמה שיותר טובה, הניכרת למשל בפשטות ונוחות שימוש, התאמה פיזית לקהל יעד, והתאמה לסביבת שימוש ולמשימות הנדרשות מהמוצר.
  • בתכנון ועיצוב מוצר מתחשבים גם בחומרי גלם וטכנולוגיות ייצור חדישות שייעשה בהן שימוש לפיתוח וייצור המוצר. את החומרים והטכנולוגיות יש להכיר היטב ולהבין את היתרונות והמגבלות שלהם.
  • יש עוד מגוון היבטים נוספים שצריך להתחשב בהם בעת עיצוב ותכנון של מוצרים, החל מהתאמה לדרישות תקן, לעמידות המוצר, אופן אריזתו, יכולתו לעמוד בשרשרת האספקה, אופן הצבתו על המדף בחנויות ועוד.

לתכנון ועיצוב מוצר

לתכנון ועיצוב מוצר, ולעוד מידע וייעוץ מקצועי בנושא, צרו קשר עם חברת ביקונדקט בטלפון 03-9773598 או במייל info@bconduct.com.

למידע והצעת מחיר צור עמנו קשר ונשוב אליך בהקדם

דילוג לתוכן