פיתוח מוצרים חדשים – חשיבותו של תכנון יסודי

כבר יותר מ– 30 שנה מתמחה חברת ביקונדקט בהקמת וניהול מערכי ייצור מורכבים בזמן קצר ובאופן יסודי, באמצעות מערכי ניהול המצויים בישראל ובסין. אנו מעסיקים בעלי מקצוע מיומנים ומנוסים בכל תחומי הידע הדרושים עבור פיתוח מוצר חדש, ביניהם מהנדסים, מבקרי איכות ומנהלי ייצור, הפועלים בשקיפות מלאה מול הלקוח ובשיתוף פעולה לכל אורך הדרך, בדגש על מזעור סיכונים ותוצאות מדויקות ואיכותיות. אנו מספקים סל שלם של פתרונות עבור פיתוח מוצרים חדשים, כאשר שלב התכנון ועיצוב המוצר משחק תפקיד מרכזי בתהליכים אלו.

 

תכנון ועיצוב מוצרים

תהליך פיתוח מוצר חדש מבוסס בראש ובראשונה על מלאכת תכנון נכונה ומוכוונת שוק רלוונטי, תוך קביעה של מחיר המטרה והבנת העלויות הכרוכות בתהליך הפיתוח. להיבטים אלו יש חשיבות עצומה לטובת חיסכון בעלויות הפיתוח הכלליות, שכן החלק הארי שלהן נקבע למעשה בשלב ראשוני זה. כמובן, כל היבט תכנוני ישפיע בהמשך גם על תמחור המוצר בשוק, על חדירתו לשוק היעד ועל היקף מכירותיו. לצד תכנון העלויות, אלמנט משמעותי נוסף בשלב התכנון הוא התייחסות לפן העיצובי שיכול לעשות את כל ההבדל בחוויית השימוש והמכירות. דברים אלו נכונים במיוחד בעידן הגלובאלי שבו השווקים רוויים במוצרים דומים מבחינה פונקציונאלית, כך שכל חידוש או שיפור בעיצוב יכול להביא להתרשמות חיובית מצד לקוחות ולהעלאת המכירות.

שני ההיבטים הללו ונוספים יידונו באופן יסודי ומפורט בפגישה עם מעצבי מוצר המועסקים במשרדנו. מטרתה של הפגישה היא לאפשר לנו לקבל מכם פרטים פונקציונאליים ושיווקיים של המוצר, על מנת שנוכל לספק את המענה הטוב ביותר מבחינת תמחיר ורמת ייצור, ומכאן ייגזרו במשך התכונות, השימושיות והצורה הסופית של המוצר.

 

שיקולים מרכזיים בתהליך עיצוב המוצר

כאמור, עיצוב המוצר מהווה שלב בסיסי בפיתוח מוצרים חדשים, והוא מחייב התחשבות בפרמטרים רבים. כך לדוגמא, יש להבין היטב מהן המטרות שהמוצר נועד לספק, אילו פתרונות הוא מעניק, ולא פחות חשוב – למי בדיוק הוא מיועד. הגדרת שכבה באוכלוסייה אליה המוצר מיועד מבחינת גיל, מגדר, אורחות חיים, צרכים ייחודיים, מאפייני שימוש וכדומה. פרמטר נוסף שיש לשקול היטב הוא באילו טכנולוגיות וחומרים ייעשה שימוש לצורך ייצור, תוך היכרות מעמיקה עם הטכנולוגיות החדישות ביותר, מגבלות החומרים ויתרונותיהם. כמובן, בעיצוב מוצר קיים דגש נכבד גם על הנדסת האנוש, כגון פשטות השימוש במוצר, התאמתו להיבטים פיזיים של קהל היעד, המשימות שעליו לבצע, והסביבה בה הוא יימצא. מלבד זאת, קיימים עוד שיקולים רבים נוספים בשלב עיצוב המוצר החדש, עליהם נשמח לספר לכם בטלפון או בפגישה במשרדנו.

לפרטים נוספים ולקביעת פגישת תיאום התקשרו אלינו בטלפון 03-9773598.

 

למידע והצעת מחיר צור עמנו קשר ונשוב אליך בהקדם

דילוג לתוכן