עיצוב מוצר רפואי

ידע וניסיון רב בעיצוב מוצרים רפואיים

חברת ביקונדקט נמנית עם חלוצות תחום ניהול הייצור בארץ, ומעניקה לתעשיות עתירות ידע מגוון שירותים מזה שלושה עשורים. לאורך השנים ליווינו בהצלחה לקוחות מכל רחבי העולם, ביניהם מתעשיית האלקטרוניקה והחשמל, ארגוני ביטחון בינלאומיים, מפעלים חקלאיים וחברות הייטק.

כמו כן, על לקוחותינו נמנים גורמים שונים מתחום התעשייה הרפואית, הנהנים מתהליך תמחור מהיר וקל עבור כל מוצר ופריט, מפתרונות ייצור מיטביים, מאיכות מוצרים גבוהה ביותר ומהקפדה על יחס עלות – תועלת. בתהליך הפיתוח של מוצרים רפואיים קיימת חשיבות לשלב התכנון והעיצוב, אשר גם לו אנו מספקים מענה שלם בעזרת אנשי מקצוע מיומנים ומנוסים בתחום, ומעל הכל ייצור מוצרים בחדרים נקיים Class 7\8 סטריליזציה (Sterilization), אריזה כפולה וכמובן תיעוד (Validation) התואמים את סוגי התקינה הדרושים בהתאם לארץ היעד (ארה”ב, שוק אירופאי וכו).

כמה מילים על עיצוב של מוצרים רפואיים
עיצוב מוצר רפואי אמנם דומה מבחינות מסוימות לעיצוב של מוצרים מתחומים אחרים, אך ישנם גם מספר הבדלים מהותיים. ראשית, מכשור רפואי נועד לעיתים קרובות לפעול בסביבות בעלות שטח מוגבל, מגבלות קרינת RF, לצד ציוד אחר שנדרש אף הוא למקום. על המעצבים לקחת בחשבון את הפרטים הקטנים ביותר של השתלבות המכשיר עם אמצעים רפואיים אחרים המצויים בסביבתו, וזאת בצורה הנוחה והפשוטה ביותר שמאפשרת לאנשי המקצוע עבודה זורמת. בנוסף, בין אם המכשיר נועד למוסד רפואי או לשימוש פרטי בבית, הוא חייב לספק את חוויית השימוש הנוחה ביותר מבלי לפגום כהוא-זה במטרות שהוא אמור לשרת. יתרה  מכך, לעיתים קרובות חלים עליו כללים ומגבלות מבחינת תקינות והנחיות של גופים מפקחים, כך שניתן להבין כי מדובר במשימה מורכבת המחייבת הבנה ומיומנות גבוהות ביותר. מעבר לכך, התחום הרפואי נוגע ישירות לרווחה הפיזית, לבריאותם ולשלומם של אנשים, ולכן גם ללא פיקוח ותקינה יש להפגין את הרמה הגבוהה ביותר של יסודיות, אחריות וקפדנות בעיצוב המוצר.

למידע נוסף על עיצוב מוצרים רפואיים
כאמור, לחברתנו ניסיון רב ובקיאות מעמיקה בעיצוב מוצרים רפואיים עבור לקוחות מישראל ומחו”ל. במהלך העיצוב נלקחת בחשבון קשת רחבה של שיקולים הקשורים להמשך תהליך הפיתוח, הייצור והשיווק של המוצר הרפואי, בדגש על רווחיות ואיכות. לפרטים נוספים על עיצוב מוצר רפואי עם חברתנו ולקביעת פגישה במשרדנו, התקשרו לטלפון 03-9773598.

למידע והצעת מחיר צור עמנו קשר ונשוב אליך בהקדם

דילוג לתוכן