עיצוב מוצרי פלסטיק מקצועי, מקיף ויסודי

חברת ביקונדקט מעסיקה מעצבים תעשייתיים ומסחריים המספקים ליווי כבר nהשלב הראשוני של עיצוב מוצרי פלסטיק ועד לשלבי בניית אב הטיפוס והייצור ההמוני, ואף מציעה מגוון פתרונות אריזה ושילוח מותאמים אישית.

 

היבטים שונים של עיצוב מוצרי פלסטיק

פעמים רבות מגיעים למשרדנו לקוחות עם רעיון למוצר פלסטיק הקיים על הנייר, שכבר יש לו עיצוב מסוים בהתאם לפונקציונאליות ושיקולים נוספים. יחד עם זאת, לעיתים קרובות נדרש סיוע מטעם המעצבים שלנו על לקבל עיצוב מוצר פלסטיק העונה לתחרות שקיימת בענף, מגבלות תכנוניות החייבות להילקח בחשבון, עלויות הפיתוח ולמחיר המטרה בשוק. למען מטרה זו אנו מפעילים מגוון רחב של שיקולים. כך למשל, יש לקחת בחשבון מערך נרחב של שיקולים כלכליים, המתחיל בעלויות הייצור השונות, בשרשרת האספקה ללקוחות ובשימוש הסופי במוצר. בין היתר, עלינו להתחשב בעלותם של חומרי הגלם ובאריזה יעילה ונכונה שתביא לניצול מרבי של שטחי אחסון. דוגמא נוספת היא כמובן הפן האסתטי של המוצר, אשר משפיע באופן מהותי על הנטייה לרכוש מוצרי פלסטיק ועל שביעות הרצון מהשימוש בהם. למעשה, לעיתים קרובות עשויה עיצוב נאה ונכון של מוצר פלסטיק להקנות לו יתרון משמעותי על פני מוצרים דומים בשוק תחרותית. בין היתר, מבחינה אסתטית אנו מתייחסים לצבע המוצר ומרקמי חומרים, תוך חשיבה מעמיקה על התאמתם לקהל היעד ולשוק הספציפי.

 

שיקולים נוספים בעיצוב מוצרי פלסטיקה

מלבד האמור לעיל, עיצוב מוצרי פלסטיקה עם חברתנו מורכב ממגוון שיקולים נוספים. כך לדוגמא, מבחינת התאמת המוצר לייצור יעיל וחסכוני שיביא בחשבון אפשרות לחיסכון בעלויות הרכבה. תכנון ייצור כך שיאפשר הזרקת פלסטיק על חלקי מתכת יביא לחיסכון משמעותי ביותר בתהליך ההרכבה. כנ“ל גם להזרקות של שני חומרי גלם אחד על השני להתמודדות עם מגבלות תכנוניות וכמויות ייצר נדרשות .

 

למה לבחור בביקונדקט

לאורך השנים בנתה חברתנו שותפויות רבות עם יצרנים ממגוון תחומים, דבר המקנה ללקוחותיו תהליך תמחור קל ומהיר לפריטים ומוצרים שונים מפלסטיק. זאת לצד הקפדה מתמדת על יחסי עלות – תועלת, פתרונות ייצור מיטביים, מחירים נמוכים ואיכות ייצור גבוהה. על לקוחותינו נמנים בין היתר חברות הייטק, ארגונים ביטחוניים, תעשיית החשמל והאלקטרוניקה, מפעלים חקלאיים ותעשייה רפואית. המוניטין המצוין לו זוכה חברתנו נובע משורה ארוכה של יתרונות ואיכויות, כגון הקפדה על תקני ייצור בינלאומיים מחמירים ועל סטנדרטים גבוהים ביוצר. כמו כן, אנו מבצעים בדיקות אמינות של המפעלים מבחינת רמת הייצור ומהבחינה הפיננסית, לרבות היקף התחייבויות אחרות, בחינת הזמינות, והיבטים של סודיות ואבטחת מידע לאורך שלבי הייצור.

לפרטים נוספים על עיצוב מוצרי פלסטיק ולקביעת פגישה במשרדנו, פנו אלינו דרך האתר או התקשרו לטלפון: 03-9773598.

למידע והצעת מחיר צור עמנו קשר ונשוב אליך בהקדם

דילוג לתוכן