מהו סטודיו לעיצוב תעשייתי?

סטודיו לעיצוב תעשייתי עשוי לעבוד כגוף עצמאי או כחלק מחברה גדולה יותר. תפקידו העקרוני הוא לקחת רעיונות למוצרים שמביאים הלקוחות, הנמצאים בשלבים שונים של תכנון ופיתוח, ולסייע ביצירת מוצר סופי רווחי ואטרקטיבי.

 

מי עובד בסטודיו?

על מנת לבצע עיצוב תעשייתי של מוצר יש צורך בידע נרחב המתפרש על פני מגוון תחומים. הידע הזה מצוי באמתחתם של מעצבים תעשייתיים אשר סיימו ארבע שנות לימוד אקדמיות (לפי הנוהג בישראל), או סיימו עם תואר הנדסאי שלוקח שלוש שנים. מדובר בלימודים בהם מושם הדגש על הקניית ידע רב מחד, ועל יצירתיות גבוהה מאידך. מכיוון שתחום עיסוקו של המעצב לעתיד עשוי להיות מגוון, עם מתן שירות לחברות וענפים מכל מגזרי המשק, עליו להיות בקיא במספר רב של נושאים. בין היתר, עליו ללמוד על אקולוגיה ואיכות הסביבה, תכונות של חומרים שונים, חוויית המשתמש, פטנטים, פסיכולוגיה, אומנות, פילוסופיה ועוד. לאחר מכן, עם הגיעו לעבודה בסטודיו, מביא עימו המעצב את הידע שרכש ומפגין רמה גבוהה של יצירתיות וגמישות למען התאמה לצרכי הלקוחות.

 

האם ניתן לוותר על שירותי הסטודיו?

גם אם האדם או הגוף שמאחורי המוצר הינם מוכשרים מאוד מהבחינה הטכנית, עדיין יש צורך בשירותי סטודיו לעיצוב תעשייתי. זאת מאחר שהניסיון הרב שרכש המשרד לאורך השנים, וכן היכרותו המעמיקה עם תחומים ושווקים שונים של צרכנות, מאפשרת לו לספק פתרונות מיטביים מבחינת עלות – תועלת. יתר על כן, לעיתים קרובות נדרש המוצר למספר שיפורים או שינויים שיכולים לעשות הבדל מהותי על המדף: כאשר מספר גדול של מוצרים דומים עומדים לבחירת הלקוחות ישנה חשיבות עצומה לעיצוב המבדל אותו מאחרים, מושך את העין ומעניק חוויית שימוש טובה יותר. אלו היעדים הניצבים לנגד עיניו של הסטודיו והם מושגים על ידי מחקר מעמיק של השווקים, החומרים, הטכנולוגיות ותהליכי הייצור.

לפרטים נוספים בנושא, לקבלת שירותי עיצוב מוצר ולקביעת פגישה במשרדנו, צרו קשר עם ביקונדקט בטלפון 03-9773598.

למידע והצעת מחיר צור עמנו קשר ונשוב אליך בהקדם

דילוג לתוכן