הדיוק שבהזרקת פלסטיק

כאשר מעוניינים לייצר מוצר מפלסטיק, ישנן מספר אפשרויות לעשות זאת. אחת השיטות הנפוצות והיעילות ביותר היא הזרקת פלסטיק. בשיטה הזו מכינים תבניות לפני דגם שנבנה מראש. לדגם הזה מוזרק פלסטיק במצב נוזלי ושם הוא מושאר להתקרר. ברגע שהנוזל התקרר, קיבלתם את המוצר שלכם באופן הכי מדויק שאפשר. נשמע מושלם. עם זאת, לשיטה הזו מספר אתגרים שכדאי להיות מודעים אליהם. הזרקת פלסטיקה מצריכה מכשור יקר, ידע טכני רב ובדרך כלל גם הזמנות בקנה מידה גדול. הזרקת מוצרי פלסטיק עושה שימוש בתבניות ייעודיות לייצור המוצר שלכם (או כל חלק בנפרד), מה שמייקר מאוד את התהליך. לא מדובר בשבלונה שאיתה ניתן לעבוד עם מספר רב של חברות, אלא בדוגמה המותאמת באופן ספציפי למוצר שלכם. אי לכך, כאשר באים לדון בנושא הזרקת פלסטיק מחירים יכולים לנוע על ספקטרום רחב מאוד.

למידע נוסף לחצו כאן

מה עוד?

השלב השני הוא הידע הטכני. היות ומדובר במכשור מורכב, לא כדאי לתת לאדם שאינו מיומן דיו להתעסק איתו. מספיקה טעות קטנה בתבנית שייצרו עבורכם עבור המוצר, וכל ההזמנה שלכם שווה כקליפת השום. פעמים רבות מדובר בהזמנות של עשרות אלפי חתיכות אם לא יותר, ולכן הסיכון הכלכלי כאן הוא כבד משקל. הנקודה השלישית, הנגזרת מהשתיים שלפניה, היא קנה המידה. היות ומדובר על השקעה גדולה של כסף על מנת להניע את הייצור, ככל שכמות החתיכות שתזמינו תעלה – ירד המחיר לפריט. זו הסיבה שאם אתם יצרנים בקנה מידה קטן, אתם צריכים להיות מוכנים לכך ששימוש בטכנולוגיית הזרקות פלסטיק תייקר את ייצור המוצר משמעותית אלא אם תיקחו בחשבון פרמטרים תכנוניים להוזלת המחיר.

על מנת לדעת שאתם לא הולכים ליפול בפח, במיוחד כשמדובר הן על השקעה של סכומי כסף גדולים והן על המוניטין של המוצר שלכם, חשוב לפנות לחברות בעלות ידע וניסיון בתחום. אתם לא רוצים להיות שפני הניסיונות של אף אחד, והעלות הנוספת של הניסיון והידע שנצברו, המועטה יחסית לכלל העסקה, תתגלה כמשתלמת ביותר כאשר המוצר המוגמר שלכם יצא בדיוק כמו שתכננתם אותו ותוכלו לסמוך עליו את ידיכם כשייצא לשיווק.

זקוקים לכתובת מקצועית שתוכל לספק לכם שירותי ייצור באיכות גבוהה בשילוב של הזרקות פלסטיק ובמחירים נוחים? אם כן, חברת Bconduct היא הכתובת המתאימה להיעזר בה. החברה מספקת ללקוחותיה פתרונות ייצור בהתאמה מלאה תוך דגש על איכות ברמה גבוהה. לקבלת פרטים נוספים אודות השירותים המוצעים על ידה צרו קשר ב – 03-9773598

למידע והצעת מחיר צור עמנו קשר ונשוב אליך בהקדם

דילוג לתוכן