ייצור תבניות להזרקת פלסטיק

חברת ביקונדקט מתמחה בניהול ייצור תבנית פלסטיק מזה שנים רבות, ועבודתנו מבוצעת באמצעות שני מוקדי ניהול תפעוליים השוכנים בישראל ובסין. אנו מסייעים ללקוח בפיתוח התבניות לכל אורך הדרך, החל בשלב תכנון התבנית ועד לייצור הסופי.

 

שלב תכנון התבנית

מטבע הדברים, קיימת חשובה עליונה לשלב התכנון של תבנית הפלסטיק, אשר נועדה לשמש לייצור מדויק ביותר של המוצר המבוקש והכמויות הצפויות בהם נדרשת התבנית לעמוד. לשם כך, כאשר הלקוח מגיע אלינו עם שרטוט על הנייר אנו מעמידים לרשותו צוות של מהנדסים ומעצבים השוקדים על שיפור וייעול התבנית, עד לקבלת תוכנית ייצור מאושרת. יש לציין כי בשלב זה נלקחים בחשבון מגוון שיקולים, כגון החומר שממנו עשויים המוצרים, הרכבות מכאניות, דיוק מבוקש, ומספר ההזרקות שעבורן התבנית מיועדת. מובן מאיליו כי בשלב זה, וכן בשלבים הבאים אחריו, אין מקום לטעויות ויש לעבוד בצורה יסודית ביותר על מנת ליצור תבנית שתשרת את בעליה לכל התקופה המבוקשת, ובכל רמת מורכבת נדרשת.

 

מעבר לייצור התבניות

ייצור תבניות להזרקת פלסטיק מבוצע כיום במקומות שונים בישראל ובעולם, ובפרט בסין שמביאה יתרון תמחירי מובהק, כאשר בשלב התכנון אנו לוקחים בחשבון את היבטי הייצור הנדרשים, בדגש על איכות גבוהה ויחסי עלות – תועלת. חברתנו אמונה על תכנון והקמת קו הייצור ועל ביצוע סקר בין מפעלים מבחינת איכותם, נסיונם ואמינותם. זאת לאור היכרות טובה מאוד וקשרים ענפים עם גורמים בסין. למרבה הצער, לעיתים אנו נתקלים בגורמים מישראל המנסים לייצר תבניות ומוצרים מפלסטיק ללא היכרות מספקת עם השוק הסיני, מתוך שאיפה לחסוך משמעותית בעלויות. ואולם, הדבר מוביל לרוב לצורך בתיקונים יקרים, לאיכות ועמידות נמוכה של התבניות, לאי עמידה בלוחות הזמנים, ולעוד תסבוכות, הוצאות כבדות ומפח נפש. על כן, אנו ממליצים בחום להפקיד את מלאכת ניהול הייצור בידיה האמונות של בחברתנו.

למידע נוסף וקביעת פגישה

חברתנו מתמחה כבר יותר משלושה עשורים בניהול ייצור ושירתה לקוחות ממגוון תעשיות, לרבות מתחומי הפלסטיקה וייצור התבניות. עם השנים רכשנו מוניטין מצוין בזכות סטנדרטים גבוהים במיוחד של תכנון, עיצוב וייצור, וכן בזכות יתרונות משמעותיים שאנו מעניקים ללקוחותינו. למידע נוסף על ייצור תבניות פלסטיק ולקביעת פגישה במשרדנו, התקשרו אלינו בטלפון 03-9773598.

למידע והצעת מחיר צור עמנו קשר ונשוב אליך בהקדם

דילוג לתוכן